امیدوارم برگردی...

...منو تنهاییم...

میخوام از دردهام بنویسم...

امیدوارم برگردی...

عشقم؟هنوز وقتش نشده بر گردی؟هنوزم بمن احتیاجی نداری؟دلت برام تنگ نشده؟نمیخای باهام حرف بزنی؟من دیشب از ساعت 4 صبح بیدار بودم بتو فک میکردم.....یه لحظه نخابیدم....چرا تو بمن فکر نمیکنی؟مگه تو دوسم نداشتی؟اندازه همینقد که من دوست دارم توام نداشتی؟...من از ساعت 4 صبح فقط بتو فک میکنم..چون خوابتو دیدم....دیگه بیدار شدم و نخابیدم..دوستتدارم بی منت.صادقانه.عاشقانه....امید وارم یه روز دلتنگم بشی...یه روز بگی بیتو میمیرم..مث من که دارم بیتو آب میشم...هر لحظه دارم بهت فکر میکنم...هر لحظه...بخدا نمیرم یا عصبی نشم خیلیه..فقط دوسدارم برگردی و بگی عاشقمی...مث قدیما که بخاطرم میومدی پیشم..حتی بدون اینکه خبر بدی داری میای...امیدوارم برگردی... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 خرداد 1395برچسب:, ] [ 10:7 ] [ ՏԹʝȝԺȝɧ ] [ ]